BuliTipp

Ötledláda összejövetelekhez

Buligyilkos mondatok

2015. október 27. 09:45 - BuliTipp

Egy korábbi posztunkban már írtunk arról, mit illik és mit nem egy vendégségben, házibuliban vagy bármilyen partyban. Most olyan mondatokat gyűjtöttünk, amelyek a legtökéletesebb házigazda vagy a „látszólag” legudvariasabban viselkedő vendég szájából elhangozva is alkalmasak arra, hogy elrontsák a hangulatot. Számtalan ok mellett azért érdemes figyelni ezekre az „apróságokra”, mert a vendéglátó sok-sok munkáját, vagy a vendégünk legizgatottabb készülődését is egy csapásra képesek tönkretenni.portal-graphics-20_1130152a.jpg

Amikor a vendéglátó öli meg a hangulatot…

  • Cipőt le, gyere be!
  • Késtetek! Egy órája ott áll az asztalon a rántotthús. Csak szólok, hogy így már nagyon nem lesz az igazi.
  • Hulla vagyok, annyit dolgoztam a kajákkal.
  • Mielőtt elengeditek magatokat, had ismertessek néhány szabályt.
  • Légyszi, beszéljetek halkabban!
  • Légyszi ne nyúljatok hozzá a polcon lévő tárgyakhoz!
  • A könyvet oda tedd vissza, ahonnan elvetted! De nem nagyon szeretjük, ha belelapoznak.
  • A pohár alá mindig tegyetek alátétet!
  • A kanapé egy vagyon volt. Légyszi, úgy üljetek rajta!
  • Légyszi ne morzsázz! Egész délelőtt takarítottam…
  • Húúú, de szép kis rumli lett. Na, holnap újratakaríthatom az egész lakást.
  • Meglepetés! Most végre megnézhetitek a tavalyi és az idei nyaralásunk videóját.
  • De, de, mindenkinek kötelező karaokézni! Nyugi, vicces lesz.
  • Józsika, gyere szépen, és csellózz valamit a vendégeknek! Na, ne kéresd magad! Na, gyere, különben nem kapsz desszertet.
  • Nem szereted a csípőset? Akkor sajnos éhenmaradsz.
  • Hú, már ilyen késő van? Jól elment az idő…

…és amikor a vendég tapintatlan…

  • Hű de nagy itt a káosz, segítsek?
  • De jó látni, hogy nem csak nálunk van mindig rendetlenség.
  • Ó, nincs  zöldtea? Nem baj, majd legközelebb hozok, eszembe se jutott, hogy nem tartotok itthon.  
  • Képzeljétek, Mariéknál is steak volt múlthéten. Atyaég, olyan finomat még soha nem ettem. Egyébként ez sem rossz…
  • Csak beugrottunk köszönni… További jó bulizást!
  • Köszi nem kérek enni, most vacsoráztam.
  • Hoztam egy üveg isteni bort, de út közben megittam!
  • Igazán nem kellett volna ennyit fáradnod a kajával, csak fél órát tudunk maradni, mennünk kell egy másik buliba is.
  • Mi bajuk lehet a szomszédoknak a bordalokkal? Egy évben egyszer kibírják.
  • Bocs, ezt a telefont muszáj fölvennem. Légyszi maradjatok csöndben addig, ne hallja a főnököm, hogy társaságban vagyok.
  • Géza? Ja, tudom, ismerem, egy igazi bunkó. Óóóó, bocs, az unokatesód? Nem tudtam.
  • Szerintem mindenki nettó idióta, aki a „…..” pártra szavazott.
  • Jó kis buli volt, de nem irigyellek a rumli miatt. Ha lenne mosogatógéped, ugyebár….
  • Ledőlhetek egy kicsit ide a kanapéra? A tegnapi buli masszív volt, alig aludtam.

Tudtok Ti is hasonlókat?

komment
süti beállítások módosítása